ZZ AAA Bordel

ZZ AAA Bordel

Stáhnout podrobný datasheet

Vyžádejte si podrobný datový list pro macs ONE. Pošleme Vám odkaz ke stažení.

1 690 € bez DPH

Služby a speciální bonusy
Proč zvolit Mega macs ONE?

Souhrn funkcí produktu

Mega macs ONE nabízí stejné diagnostiky-schopnost s osobními a lehkými užitkovými vozidly jako ostatní systémy mega macs. Instalovat jej lze pouze pod

Podpora je víc než sleva
Předprodejní podpora TBU
Plná podpora
na 12 měsíců
HGS data (2x)
na 12 měsíců

Stáhnout podrobný datasheet

Vyžádejte si podrobný datový list pro macs ONE. Pošleme Vám odkaz ke stažení.

1 690 € bez DPH

Služby a speciální bonusy
Proč zvolit Mega macs ONE?

Souhrn funkcí produktu

Mega macs ONE nabízí stejné diagnostiky-schopnost s osobními a lehkými užitkovými vozidly jako ostatní systémy mega macs. Instalovat jej lze pouze pod

Podpora je víc než sleva
Předprodejní podpora TBU
Plná podpora
na 12 měsíců
HGS data (2x)
na 12 měsíců
V rámci rozšiřujícího slotu je možné sedmdesátsedmičku rozšířit až o čtyřkanálový ultrarychlý digitální osciloskop, disponující diferenciálními kostrami a odladěným příslušenstvím pro veškeré typy testů vč. měření tlaku kapalin i plynů. Díky integrované podrobné české nápovědě Vás MM77 krok za krokem provede paralelním měřením, které zvládají jen experti. Osciloskop disponuje automatickým nastavením a rozsáhlou nápovědou. Návody obsahují nejen informace o tom, jak a kde měřicí kabely a sondy připojit, ale i to, jak změřené hodnoty nejrůznějších veličin vyhodnotit, protože během měření můžete porovnávat naměřené hodnoty s těmi doporučenými.

Díky tomuto pomocníkovi se nezastavíte ani před tím nejtěžším problémem. Společně s konceptem oprav v reálném čase se Vám nestane, že byste problém nevyřešili. Díky bohatému příslušenství v podobě proudových a tlakových sond můžete měřit s vysokou přesností jak proudy v rozsahu od 0 do 700 A, tak i tlaky a podtlaky kapalin a plynů v rozsahu od -1 do 60 barů. Nezastavíte se tak ani před měřením tlaku paliva či oleje, měřením tlaku a podtlaku v sacím potrubí výfukovém potrubí, plnicího tlaku, měřením vstřikovacích čerpadel s rozdělovačem a mnoho dalších aplikací měření.

Parametry měřicího modulu / osciloskopu

Počet analogových kanálů
2 nebo 4 [nutné doobjednat měřicí modul – 1 měřicí modul = 2x analogový vstup osciloskopu (2 kanály / 4x banánek /- pro připojení měřicích kabelů) 1x ST3 průmyslový 12 pinový konektor pro připojení ostatního příslušenství]
Galvanicky oddělené kanály
Ano – dva nezávislé galvanicky oddělené kanály (diferenciální kostry)
Šířka pásma
10 MHz
Rychlost vzorkování
64 MSa/s
Vertikální rozlišení
14 bit
Hloubka paměti
64 kB
Rozpětí časové základny
2 us/dílek – 40 s/dílek (ve 40 krocích); tolerance 30 ppm
Rozsah napěťové základny
0,01-20 V/dílek (v 10 krocích)
Přesnost měření
5 % z koncové hodnoty rozsahu
Citlivost (tolerance měření)
/ - 2,5%
Vstupní vazba
DC (stejnosměrná složka), AC (střídavá složka)
Vstupní impedance
0,5 Mohm
Max. vstupní napětí (ochrana proti přetížení)
/ -200 V
Měřitelné veličiny / rozsahy vertikálního systému
Napětí - měřicí rozsah: 0.1, 0.5, 1, 2, 5, 10, 20, 30, 100, 200V. Napětí je měřitelné na obou vstupních analogových kanálech. [nutné doobjednat měřicí kabely, vedení, hroty, krokosvorky] Proud - měřicí rozsah: 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100, 200, 500, 700A; [nutné doobjednat proudové kleště CP 700 (rozsah: ± 700 A; proudové zatížení: max. 25 mA), nebo kleště CP 40 (rozsah: -10 - 40 A; proudové zatížení: max. 25 mA)], Odpor (měřicí rozsah: 10 Ohm/dílek - 100 kOhm; dílek (v 6 krocích) Měřitelný odpor: cca 1 Mohm; proudový výstup 1-10 Ohm/250 µA, 10-100 Ohm/2,5 mA, 100 kOhm/25 µA, 1 MOhm/2,5 µA), měřitelný pouze na kanálu 1; [nutné doobjednat měřicí kabely, vedení, hroty, krokosvorky] Teplota: 10...50 °C/dílek; max. měřitelná teplota: 500 °C Tlak: -1~ 60 bar, 0,2-2 bar/dílek (ve 4 krocích), [nutné doobjednat LPD-KIT]
Automatické nastavení
Funkce autoset a autorange
Možnosti měření signálu
Frekvence, doba periody, šířka pulzu, stříd, maximální a minimální hodnoty (vertikály), špička-špička
Režimy spouštění (triggeru)
Automatický (standardně), normální
Úroveň spouštění (triggeru)
Automaticky: úroveň spouštění se přizpůsobí vstupnímu signálu. Manuálně: úroveň spouštění lze zvolit libovolně.
Spouštěcí hrana triggeru
pozitivní negativní
Kanál aktivovaný spouštěcím impulzem
CH1: základní verze CH2: volitelně

Konstrukční vlastnosti měřicího modulu

Vstupy / rozhraní
4x vstup pro měřicí kabel/vedení 4mm (banánek). Dva vstupy na kanál (signální vedení a kostra) 1x průmyslový ST3 konektor (12 pinový) pro připojení ostatního příslušenství, které není součástí základní dodávky (sondy pro měření tlaku, teploty, proudu)
Osazení konektoru ST3 (12pin)
6x komunikační vedení; 1x napěťové vedení 10-15 V; 1x napěťové vedení 17 V; 2x analogový vstup osciloskopu ( /-); 1x rozpoznávání hardwaru; 1x kostra
Napájecí napětí
5 V (přes rozhraní tabletu)
Příkon
10 W
Odběr proudu
max. 2 A
Nepřetržitý provoz
ANO
Stupeň krytí (odolnost elektrického zařízení)
IP20
Provozní teplota (teplota venkovního vzduchu)
Provozní: 0°C ~ 45°C; Provozní doporučená: 10°C ~ 35°C; Skladovací: -10°C ~ 60°C
Je modul vhodný pro vlhké prostředí?
NE
Nadmořská výška pro použití modulu
max. 2000 n. m. (normální nadmořská výška)
Relativní vlhkost vzduchu
cca 10-90 %
Rozměry
43 x 110 x 136 mm (V x Š x H)
Hmotnost
cca 270 g
Obsah dodávky
Fyzická dodávka obsahuje 1x Měřicí modul HGS pro MEGA MACS 77 1x Tištěný návod k rychlému použití v českém jazyce 1x Zdarma bonus – dle individuální nabídky

Základní sada je určena pro měření nízkého tlaku. Sada obsahuje talkovou sondu pro měření v rozsahu 0...60 barů (rel.). Zapojení 16-pin průmyslového konektoru (ST3) předurčuje aplikaci sondy pouze ve spojení s měřicím modulem resp. dvoukanálovým osciloskopem pro X a 77. Sada není vybavena redukcemi pro měření kapalin.

S LPD-Kitem od Hella Gutmann je diagnostik schopen provést všechny důležité tlakové testy nejen na zážehových motorech. Kvalita zpracování odpovídá nejvyšším standardům, které lze od Hella Gutmann očekávat.

Příklady měření
• Měření tlaku ve válci (pouze zážehové motory)
• identifikace horní úvrati (TDC)
• Měření tlaku ve výfukovém
• Měření plnicího talku

Rozsah
0...60 bar rel.
Napěťový rozsah
15...18 VDC
Výstup
0...10 VDC
Obsah balení
Fyzická dodávka obsahuje
1x Nissan reference panel CSC 2-03
1x Nissan reference panel CSC 2-04
1x Nissan reference panel CSC 2-05
Požadované vybavení
• Rear Cam Kit I – Basic Profile
• Wheel clamp module

Kalibrace radarového systému je součástí mnoha servisních úkonů. Kalibrace zahrnuje opravy po nehodě, nastavení geometrie, zásahy do odpružení podvozku atd. S nástrojem Radar Kit I EVO můžete kalibrovat radarové senzory ve všech požadovaných polohách se všemi verzemi CSC-Tool.

Hlavní výhody:

  • Vertikální, plynule nastavitelný pohyb úhlové nastavovací desky.
  • Kompatibilita se všemi verzemi nástroje CSC-Tool.
  • Systémový držák nabízí potřebnou variabilitu a připravenost pro budoucí rozšíření příslušenství.
  • Seřízení úhlové desky pomocí jednoduchého rotačního vačkového mechanismu.
Obsah dodávky
Fyzická dodávka obsahuje
1x Kufr s komponenty sady LPD Kit
1x Tištěný návod k rychlému použití s výkresy komponent
Obsah Dodávky
Nissan referenční panel CSC 2-03
Nissan referenční panel CSC 2-04
Nissan referenční panel CSC 2-05
Požadované vybavení
Rear Cam Kit I – Basic Profile
Wheel clamp module

Základní specifikace

Podporované OS
Cenové varianty aktualizací
Perioda plateb aktualizací

Podpora českého jazyka

Povinné platby aktualizací

Tato sonda je určena pro sledování a vyhodnocování tlaků plynů a kapalin v rozsahu od -1 do 16 bar. Je ideální pro měření komprese zážehových motorů, ale lze ji použít i pro měření tlaku paliva a oleje. Sonda dokáže monitorovat tlakové změny v sacím a výfukovém potrubí, což zajišťuje optimalizované měření kolísavých tlaků v těchto systémech.

Technické specifikace tlakové sondy

Měřicí rozsah
-1 až 16 bar
Provozní teplota
-10 až 85 °C
Přesnost při provozní teplotě
< +/- 0,5 % z celkového rozsahu ( +/- 85 mbar)
Krytí
IP64
Napájecí napětí
15 – 18 V DC (z modulu osciloskopu)
Spotřeba proudu
< 30 mA
Připojení k osciloskopu
12pin průmyslový konektor (ST3)
Obsah balení
Fyzická dodávka obsahuje
1x Tlaková sonda Benzin 16 bar pro LPD Kit
1x Propojovací kabel s 12pin průmyslovým konektorem (ST3)

Škoda

Škoda Octavia (NX), Škoda Superb (NZ), Škoda Kodiaq (PS), Škoda Kamiq (NW), Škoda Scala (NW), Škoda Enyaq (5A)

Seat / Cupra

Seat Arona (KJ), Seat Ibiza (KJ), Seat Leon (KL), Seat Ateca (KH), Seat Tarraco (KN), Cupra Leon (KL), Cupra Formentor (KM), Cupra Born (K1)

Audi

Audi A3 (8Y), Audi A4 (8W), Audi A5 (F5), Audi Q2 (GA), Audi Q5 (FY), Audi A6 (4A), Audi A7 (4K), Audi A8 (4N), Audi e-tron GT (F8), Audi Q7 (4M)

Volkswagen

Volkswagen Touareg (CR), Volkswagen Golf 8 (CD, DA, DB, CG), Volkswagen ID.3 (E1), Volkswagen ID.4 (E2), Volkswagen ID.5 (E3), Volkswagen ID.7 (ED), Volkswagen Caddy (SB, SA), Volkswagen Transporter (ST, 7J), Volkswagen T-Roc (A1), Volkswagen T-Cross (C1), Volkswagen Passat (CJ), Volkswagen Tiguan (CT), Volkswagen Crafter (SX), Volkswagen Taigo (CS), Volkswagen ID.Buzz (EB)

Mercedes-Benz

Mercedes A-Class (177), Mercedes C-Class (206), Mercedes E-Class (213), Mercedes S-Class (223), Mercedes GLC-Class (254), Mercedes EQE, Mercedes EQS, Mercedes G-Class (463), Mercedes AMG GT (190), Mercedes CLE-Class (236), Mercedes T-Class (420), Mercedes V-Class (447), Mercedes GLS-Class (166)

Volvo

Volvo XC40 (XZ) , Volvo S90 (2017+), Volvo V90 (2017+), Volvo V90 Cross Country (2017+), Volvo XC60 (2018+)

Renault

Renault Master-III (EV, HV, UV), Renault Scenic-II (JM16), Renault Trafic-III (FGMM, FGMV, JGMM), Renault Espace-V (JRM1, JRAL, JRAM), Renault Megane-IV (B9N8, B9N9, B9NB, B9A2, B9A6), Renault Talisman (LPA7, KPA7), Renault Clio-V (B7MT, B7MF)

Dacia

Dacia Duster-III (HMMA), Dacia Spring Electric (DBG), Dacia Jogger (DJF), Dacia Sandero-II (5SDR, 5SDM), Dacia Lodgy (JSJL, JSN7)

Hyundai

Hyundai Santa Fe (TM), Hyundai Tucson (NX4), Hyundai Ioniq (NE, CE), Hyundai Kona (OS), Hyundai Bayon (BC3), Hyundai H350 (EU)

Kia

Kia Sportage (NQ5), Kia Sorento (MQ4), Kia Carnival (KA4), Kia EV6 (CV), Kia Niro (SG2)

Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia (952), Alfa Romeo Stelvio (949), Alfa Romeo Tonale (965)

Fiat

Fiat 500X (334), Fiat Doblo (152/263), Fiat 500L (330), Fiat 500 (332), Fiat Tipo (356)

Jeep

Jeep Grand Cherokee (WK), Jeep Renegade (BU), Jeep Cherokee (KL), Jeep Compass (MP), Jeep Wrangler (JL)

V rámci rozšiřujícího slotu je možné sedmdesátsedmičku rozšířit až o čtyřkanálový ultrarychlý digitální osciloskop, disponující diferenciálními kostrami a odladěným příslušenstvím pro veškeré typy testů vč. měření tlaku kapalin i plynů. Díky integrované podrobné české nápovědě Vás MM77 krok za krokem provede paralelním měřením, které zvládají jen experti. Osciloskop disponuje automatickým nastavením a rozsáhlou nápovědou. Návody obsahují nejen informace o tom, jak a kde měřicí kabely a sondy připojit, ale i to, jak změřené hodnoty nejrůznějších veličin vyhodnotit, protože během měření můžete porovnávat naměřené hodnoty s těmi doporučenými.

Díky tomuto pomocníkovi se nezastavíte ani před tím nejtěžším problémem. Společně s konceptem oprav v reálném čase se Vám nestane, že byste problém nevyřešili. Díky bohatému příslušenství v podobě proudových a tlakových sond můžete měřit s vysokou přesností jak proudy v rozsahu od 0 do 700 A, tak i tlaky a podtlaky kapalin a plynů v rozsahu od -1 do 60 barů. Nezastavíte se tak ani před měřením tlaku paliva či oleje, měřením tlaku a podtlaku v sacím potrubí výfukovém potrubí, plnicího tlaku, měřením vstřikovacích čerpadel s rozdělovačem a mnoho dalších aplikací měření.

Parametry měřicího modulu / osciloskopu

Počet analogových kanálů
2 nebo 4 [nutné doobjednat měřicí modul – 1 měřicí modul = 2x analogový vstup osciloskopu (2 kanály / 4x banánek /- pro připojení měřicích kabelů) 1x ST3 průmyslový 12 pinový konektor pro připojení ostatního příslušenství]
Galvanicky oddělené kanály
Ano – dva nezávislé galvanicky oddělené kanály (diferenciální kostry)
Šířka pásma
10 MHz
Rychlost vzorkování
64 MSa/s
Vertikální rozlišení
14 bit
Hloubka paměti
64 kB
Rozpětí časové základny
2 us/dílek – 40 s/dílek (ve 40 krocích); tolerance 30 ppm
Rozsah napěťové základny
0,01-20 V/dílek (v 10 krocích)
Přesnost měření
5 % z koncové hodnoty rozsahu
Citlivost (tolerance měření)
/ - 2,5%
Vstupní vazba
DC (stejnosměrná složka), AC (střídavá složka)
Vstupní impedance
0,5 Mohm
Max. vstupní napětí (ochrana proti přetížení)
/ -200 V
Měřitelné veličiny / rozsahy vertikálního systému
Napětí - měřicí rozsah: 0.1, 0.5, 1, 2, 5, 10, 20, 30, 100, 200V. Napětí je měřitelné na obou vstupních analogových kanálech. [nutné doobjednat měřicí kabely, vedení, hroty, krokosvorky] Proud - měřicí rozsah: 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100, 200, 500, 700A; [nutné doobjednat proudové kleště CP 700 (rozsah: ± 700 A; proudové zatížení: max. 25 mA), nebo kleště CP 40 (rozsah: -10 - 40 A; proudové zatížení: max. 25 mA)], Odpor (měřicí rozsah: 10 Ohm/dílek - 100 kOhm; dílek (v 6 krocích) Měřitelný odpor: cca 1 Mohm; proudový výstup 1-10 Ohm/250 µA, 10-100 Ohm/2,5 mA, 100 kOhm/25 µA, 1 MOhm/2,5 µA), měřitelný pouze na kanálu 1; [nutné doobjednat měřicí kabely, vedení, hroty, krokosvorky] Teplota: 10...50 °C/dílek; max. měřitelná teplota: 500 °C Tlak: -1~ 60 bar, 0,2-2 bar/dílek (ve 4 krocích), [nutné doobjednat LPD-KIT]
Automatické nastavení
Funkce autoset a autorange
Možnosti měření signálu
Frekvence, doba periody, šířka pulzu, stříd, maximální a minimální hodnoty (vertikály), špička-špička
Režimy spouštění (triggeru)
Automatický (standardně), normální
Úroveň spouštění (triggeru)
Automaticky: úroveň spouštění se přizpůsobí vstupnímu signálu. Manuálně: úroveň spouštění lze zvolit libovolně.
Spouštěcí hrana triggeru
pozitivní negativní
Kanál aktivovaný spouštěcím impulzem
CH1: základní verze CH2: volitelně

Konstrukční vlastnosti měřicího modulu

Vstupy / rozhraní
4x vstup pro měřicí kabel/vedení 4mm (banánek). Dva vstupy na kanál (signální vedení a kostra) 1x průmyslový ST3 konektor (12 pinový) pro připojení ostatního příslušenství, které není součástí základní dodávky (sondy pro měření tlaku, teploty, proudu)
Osazení konektoru ST3 (12pin)
6x komunikační vedení; 1x napěťové vedení 10-15 V; 1x napěťové vedení 17 V; 2x analogový vstup osciloskopu ( /-); 1x rozpoznávání hardwaru; 1x kostra
Napájecí napětí
5 V (přes rozhraní tabletu)
Příkon
10 W
Odběr proudu
max. 2 A
Nepřetržitý provoz
ANO
Stupeň krytí (odolnost elektrického zařízení)
IP20
Provozní teplota (teplota venkovního vzduchu)
Provozní: 0°C ~ 45°C; Provozní doporučená: 10°C ~ 35°C; Skladovací: -10°C ~ 60°C
Je modul vhodný pro vlhké prostředí?
NE
Nadmořská výška pro použití modulu
max. 2000 n. m. (normální nadmořská výška)
Relativní vlhkost vzduchu
cca 10-90 %
Rozměry
43 x 110 x 136 mm (V x Š x H)
Hmotnost
cca 270 g
Obsah dodávky
Fyzická dodávka obsahuje 1x Měřicí modul HGS pro MEGA MACS 77 1x Tištěný návod k rychlému použití v českém jazyce 1x Zdarma bonus – dle individuální nabídky

Základní sada je určena pro měření nízkého tlaku. Sada obsahuje talkovou sondu pro měření v rozsahu 0...60 barů (rel.). Zapojení 16-pin průmyslového konektoru (ST3) předurčuje aplikaci sondy pouze ve spojení s měřicím modulem resp. dvoukanálovým osciloskopem pro X a 77. Sada není vybavena redukcemi pro měření kapalin.

S LPD-Kitem od Hella Gutmann je diagnostik schopen provést všechny důležité tlakové testy nejen na zážehových motorech. Kvalita zpracování odpovídá nejvyšším standardům, které lze od Hella Gutmann očekávat.

Příklady měření
• Měření tlaku ve válci (pouze zážehové motory)
• identifikace horní úvrati (TDC)
• Měření tlaku ve výfukovém
• Měření plnicího talku

Rozsah
0...60 bar rel.
Napěťový rozsah
15...18 VDC
Výstup
0...10 VDC
Obsah balení
Fyzická dodávka obsahuje
1x Nissan reference panel CSC 2-03
1x Nissan reference panel CSC 2-04
1x Nissan reference panel CSC 2-05
Požadované vybavení
• Rear Cam Kit I – Basic Profile
• Wheel clamp module

Kalibrace radarového systému je součástí mnoha servisních úkonů. Kalibrace zahrnuje opravy po nehodě, nastavení geometrie, zásahy do odpružení podvozku atd. S nástrojem Radar Kit I EVO můžete kalibrovat radarové senzory ve všech požadovaných polohách se všemi verzemi CSC-Tool.

Hlavní výhody:

  • Vertikální, plynule nastavitelný pohyb úhlové nastavovací desky.
  • Kompatibilita se všemi verzemi nástroje CSC-Tool.
  • Systémový držák nabízí potřebnou variabilitu a připravenost pro budoucí rozšíření příslušenství.
  • Seřízení úhlové desky pomocí jednoduchého rotačního vačkového mechanismu.
Obsah dodávky
Fyzická dodávka obsahuje
1x Kufr s komponenty sady LPD Kit
1x Tištěný návod k rychlému použití s výkresy komponent
Obsah Dodávky
Nissan referenční panel CSC 2-03
Nissan referenční panel CSC 2-04
Nissan referenční panel CSC 2-05
Požadované vybavení
Rear Cam Kit I – Basic Profile
Wheel clamp module

Základní specifikace

Podporované OS
Cenové varianty aktualizací
Perioda plateb aktualizací

Podpora českého jazyka

Povinné platby aktualizací

Tato sonda je určena pro sledování a vyhodnocování tlaků plynů a kapalin v rozsahu od -1 do 16 bar. Je ideální pro měření komprese zážehových motorů, ale lze ji použít i pro měření tlaku paliva a oleje. Sonda dokáže monitorovat tlakové změny v sacím a výfukovém potrubí, což zajišťuje optimalizované měření kolísavých tlaků v těchto systémech.

Technické specifikace tlakové sondy

Měřicí rozsah
-1 až 16 bar
Provozní teplota
-10 až 85 °C
Přesnost při provozní teplotě
< +/- 0,5 % z celkového rozsahu ( +/- 85 mbar)
Krytí
IP64
Napájecí napětí
15 – 18 V DC (z modulu osciloskopu)
Spotřeba proudu
< 30 mA
Připojení k osciloskopu
12pin průmyslový konektor (ST3)
Obsah balení
Fyzická dodávka obsahuje
1x Tlaková sonda Benzin 16 bar pro LPD Kit
1x Propojovací kabel s 12pin průmyslovým konektorem (ST3)

Škoda

Škoda Octavia (NX), Škoda Superb (NZ), Škoda Kodiaq (PS), Škoda Kamiq (NW), Škoda Scala (NW), Škoda Enyaq (5A)

Seat / Cupra

Seat Arona (KJ), Seat Ibiza (KJ), Seat Leon (KL), Seat Ateca (KH), Seat Tarraco (KN), Cupra Leon (KL), Cupra Formentor (KM), Cupra Born (K1)

Audi

Audi A3 (8Y), Audi A4 (8W), Audi A5 (F5), Audi Q2 (GA), Audi Q5 (FY), Audi A6 (4A), Audi A7 (4K), Audi A8 (4N), Audi e-tron GT (F8), Audi Q7 (4M)

Volkswagen

Volkswagen Touareg (CR), Volkswagen Golf 8 (CD, DA, DB, CG), Volkswagen ID.3 (E1), Volkswagen ID.4 (E2), Volkswagen ID.5 (E3), Volkswagen ID.7 (ED), Volkswagen Caddy (SB, SA), Volkswagen Transporter (ST, 7J), Volkswagen T-Roc (A1), Volkswagen T-Cross (C1), Volkswagen Passat (CJ), Volkswagen Tiguan (CT), Volkswagen Crafter (SX), Volkswagen Taigo (CS), Volkswagen ID.Buzz (EB)

Mercedes-Benz

Mercedes A-Class (177), Mercedes C-Class (206), Mercedes E-Class (213), Mercedes S-Class (223), Mercedes GLC-Class (254), Mercedes EQE, Mercedes EQS, Mercedes G-Class (463), Mercedes AMG GT (190), Mercedes CLE-Class (236), Mercedes T-Class (420), Mercedes V-Class (447), Mercedes GLS-Class (166)

Volvo

Volvo XC40 (XZ) , Volvo S90 (2017+), Volvo V90 (2017+), Volvo V90 Cross Country (2017+), Volvo XC60 (2018+)

Renault

Renault Master-III (EV, HV, UV), Renault Scenic-II (JM16), Renault Trafic-III (FGMM, FGMV, JGMM), Renault Espace-V (JRM1, JRAL, JRAM), Renault Megane-IV (B9N8, B9N9, B9NB, B9A2, B9A6), Renault Talisman (LPA7, KPA7), Renault Clio-V (B7MT, B7MF)

Dacia

Dacia Duster-III (HMMA), Dacia Spring Electric (DBG), Dacia Jogger (DJF), Dacia Sandero-II (5SDR, 5SDM), Dacia Lodgy (JSJL, JSN7)

Hyundai

Hyundai Santa Fe (TM), Hyundai Tucson (NX4), Hyundai Ioniq (NE, CE), Hyundai Kona (OS), Hyundai Bayon (BC3), Hyundai H350 (EU)

Kia

Kia Sportage (NQ5), Kia Sorento (MQ4), Kia Carnival (KA4), Kia EV6 (CV), Kia Niro (SG2)

Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia (952), Alfa Romeo Stelvio (949), Alfa Romeo Tonale (965)

Fiat

Fiat 500X (334), Fiat Doblo (152/263), Fiat 500L (330), Fiat 500 (332), Fiat Tipo (356)

Jeep

Jeep Grand Cherokee (WK), Jeep Renegade (BU), Jeep Cherokee (KL), Jeep Compass (MP), Jeep Wrangler (JL)