Registrace Vašeho zařízení

Registrace Vašeho zařízení u naší společnosti

Přístup k naší technické podpoře bude umožněn všem majitelům či uživatelům diagnostických zařízení Hella Gutmann, kteří se rozhodli aktualizovat u naší společnosti. Více o možnostech, jak aktualizovat s námi najdete na stránce „Podpora je víc než sleva“. Aktualizaci můžete objednat přímo přes náš internetový obchod.

Aktualizaci máte nyní zaplacenou u jiného dodavatele?

Máte aktualizace nyní zaplacené? Předplatné Vám končí za delší dobu? Nevadí, rádi Vám umožníme přístup ke všem výhodám a zaplatíte až nastane správný čas. Podrobné informace, jak přejít pod naši správu Vám rádi vysvětlíme telefonicky kontaktujte nás prosím.
POSTUP REGSITRACE

Od vstup do programu Vás dělí následující tři kroky

Doprovodné služby definují podstatu programu „Podpora je víc…“ tzn. podpory, kterou od nás získáte navíc nad rámec standardní podpory poskytované přímo Hellou Gutmann.

KROK 1
REGISTRACE
KROK 2
PŘED-OBJEDNÁVKA
KROK 3
VSTUP DO PROGRAMU
Vyplnění registračního formuláře na této stránce. Jakmile obdržíme Vaši poptávku obratem Vás budeme kontaktovat.
Před/objednávka předplatného aktualizace Hella Gutmann mega macs dle Vámi zvolené licenční úrovně.
Vstup do programu „Podpora je víc než sleva“ se všemi výhodami vč. živých školení a Diagnostiky na dostah. 

Vyplňte prosím registrační formulář

    KDE NAJDU ČÍSLO MÉHO ZAŘÍZENÍ (VCI)?
    Číslo zařízení je unikátní sériové číslo přidělené každému přístroji. Zatímco u mega macs PC, ONE a X je umístěno přímo na VCI u mega macs 42SE, 56, 66 a 77 je na těle přístroje (tabletu).

    V případě dotazů volejte 

    Zákaznická i linka technické podpory. Ostaní důležité kontaktní informace naleznete na stránce Kontakty.