Jak u nás nakupovat?

NÁKUPNÍ PROCES

Registrace a přihlášení

Pokud jste autoservis a máte zájem využít naše nadstandardní služby nebo doplňkové služby k produktům musíte se zaregistrovat. Po vytvoření účtu, budete moci sledovat historii svých objednávek, uložit své dodací adresy, rychleji nakupovat při příští návštěvě a využít zvýhodněné možnosti pro autoservisy v souladu s našimi VOP.

Pro registraci klikněte na tlačítko "Registrace" nebo "Přihlásit/Log in" a následně na registrovat. Odkazy naleznete v pravém horním rohu stránky. Pro běžný nákup není nutné se registrovat. Stačí, když v průběhu objednávky vyplníte své kontaktní údaje a adresu pro doručení.

Přidání do košíku

Jakmile najdete produkt, který chcete koupit, jednoduše klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Po přidání produktu do košíku můžete pokračovat v nákupu a přidat další produkty, nebo můžete přejít k objednávce kliknutím na tlačítko "Pokladna", které je reprezentováno v pravém horním rohu stránky symbolem nákupní tašky.

Vyhledávání produktů

Pro hledání konkrétních produktů nebo kategorií produktů můžete využít vyhledávací pole v horní části stránky. Můžete také procházet naše produkty podle kategorií, které najdete v hlavním menu.

Detaily produktu

Na stránce každého produktu najdete podrobné informace, včetně popisu, technických specifikací a fotografií. Tyto informace vám pomohou lépe pochopit vlastnosti a využití produktu. Pokud potřebujete další informace nebo máte nějaké dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku +420 800 664 466.

Pokladna

Na stránce pokladny vyplňte své dodací a fakturační údaje, zvolte způsob doručení a platby, a potvrďte svou objednávku. Na této stránce také vidíte přehled všech produktů v košíku a celkovou cenu objednávky. Po potvrzení objednávky obdržíte e-mail s potvrzením a informacemi o dalším průběhu.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Převodem na účet

Po potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu s údaji potřebnými k platbě. Fakturaci můžeme provést v českých korunách nebo v eurech.

Dobírka

Platbu za zboží můžete provést při jeho převzetí od přepravce. Tato možnost platí pro zásilky na území České republiky a Slovenska. Upozorňujeme, že pro zásilky mimo Českou republiku a Slovensko je nutná platba předem na základě proforma faktury.

Platba v hotovosti

Pokud si zboží vyzvednete osobně na naší provozovně, můžete zaplatit v hotovosti.
Upozorňujeme, že nepřijímáme platební karty.

Platba na fakturu

Ve specifických situacích, jako jsou objednávky od státních organizací, vzdělávacích institucí, škol a podobných subjektů, nabízíme možnost dohodnout dodání zboží ještě před zaplacením.

DODACÍ PODMÍNKY

Přepravní služba

Zboží zasíláme přepravní službou PPL. PPL doručuje na území České republiky, Slovenska a dalších zemí EU. Po odeslání zásilky obdržíte sledovací číslo, abyste mohli sledovat stav své zásilky. Pokud máte nějaké dotazy ohledně dodání, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.

Ceny přepravného ČR a SK

Za zásilky v ČR účtujeme dopravné ve výši 140 Kč vč. DPH. Za zásilky na SK účtujeme dopravné ve výši 300 Kč vč. DPH (21%).

Ceny přepravného EU

Upozorňujeme, že pro zásilky do ostatních zemí EU je třeba se obrátit na naši zákaznickou podporu pro zjištění konkrétních podmínek a nákladů na dopravu.

Individuální doprava

V individuálních případech nabízíme komplexní službu, která zahrnuje doručení zboží, jeho instalaci a také následné zaškolení uživatelů.

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Nahlášení reklamace nebo vrácení zboží

Případnou reklamaci, nebo požadavek na vrácení peněz, nebo výměnu zboží, můžete nahlásit zde.

BEZPEČNOST A OCHRANA DAT

Zásady o ochraně osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu s českým a evropským právním řádem. Veškeré podrobnosti o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, můžete nalézt v našich Zásadách o ochraně osobních údajů.

Práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Dle Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (zvané GDPR) a Zákona o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb. máte právo vzít souhlas se zpracováním kdykoli zpět. Máte také právo nás požadovat o informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč je zpracováváme. Dále můžete požádat o jejich aktualizaci nebo opravu. Všechny tyto požadavky můžete podat prostřednictvím souhrnného formuláře na stránce Podání požadavku poskytovateli.

Cookies a sledovací technologie

Pro zlepšování našeho webu a optimalizaci našich prodejních kanálů využíváme i na focom.cz cookies. Pokud Vás zajímají detaily o tom, jak a proč cookies používáme, navštivte stránku Zásady používání cookies.

Kontakty

Pokud máte jakékoli otázky nebo požadavky týkající se ochrany a zpracování vašich osobních údajů, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmikoli otázkami ohledně vašeho soukromí.